IZVOD IZ STATUTA GRADA PREGRADE
("Službeni glasnik" Krapinsko-zagorske županije 22-9/01)
c) Gradska uprava
Članak 40.
Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga Grada, kao i poslova državne
uprave prenesenih na Grad, ustrojava se Jedinstveni upravni odjel.
Akt u smislu stavka 1. ovog članka donosi Gradsko vijeće.
Upravnim odjelom upravlja pročelnik, kojeg na temelju javnog natječaja imenuje
Gradsko poglavarstvo.
Članak 41.
Ako na to upućuju razlozi racionalnosti poslovanja, Grad može zajedno i u sporazumu
s drugim jedinicama laokalne samouprave zajednički organizirati obavljanje pojedinih
poslova iz svog samoupravnog djelokruga, te u tom cilju osnovati zajednička
tijela, upravne odjele i službe, odnosno zajednička trgovačka društva i ustanove,
suglasno zakonu.
IZVOD IZ ODLUKE O USTROJU JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA GRADA
PREGRADE
II – DJELOKRUG JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA
Članak 2.
Jedinstveni upravni odjel obavlja poslove iz samoupravnog djelokruga Grada sukladno
zakonima i drugim propisima, a osobito:
- Poslove iz oblasti društvenih djelatnosti: brige i odgoja djece predškolske
dobi, osnovnog školstva, socijalne skrbi, zdravstva, udruga građana, kulture
i športa,
- Poslove iz oblasti komunalnog gospodarstva: izrada programa održavanja objekata
i uređaja komunalne infrastrukture, upravni postupci u oblasti komunalnog gospodarstva,
provedba komunalnog reda, izrada programa izgradnje i održavanja komunalne infrastruktur
i drugih objekata kojih je investitor grad, priprema zemljišta za izgradnju,
- Poslove iz oblasti prostornog uređenja i zaštite okoliša: izrada izvješća
o stanju, izrada programa o unapređenju, poslovi oko donošenja prostorno-planskih
dokumenata, plostornog plana uređenja Grada i provedba javne rasprave,
- Poslove pripreme akata u gospodarenju nekretninama koje su u vlasništvu Grada,
priprema natječaja i ugovora za prodaju nekretnina, uspostavljanje služnosti,
najam stanova i zakup poslovnih prostorija,
- Poslove vođenja financijskog i materijalnog poslovanja Grada: izrada nacrta
proračuna i njegovo izvršavanje te godišnjeg obračuna proračuna Grada, razreza
i naplate prihoda koji pripadaju Gradu, obavljanje računovodstvenih poslova,
vođenje knjigovodstvenih evidencija imovine Grada, vođenje poslova osiguranja
imovine, poticanje poduzetničkih aktivnosti od interesa za Grad,
- Poslove opće uprave: opće, pravne i kadrovske poslove, poslove i evidencije
iz oblasti radnih odnosa, osiguravanje uvjeta za rad Jedinstvenog upravnog odjela
(održavanje prostora, nabava opreme, poslovi ekonomata, investicijsko održavanje),
poslovi prijemne kancelarije, arhiviranje i otprema pošte,
- Poslovi unaprijeđenja mjesne samouprave i rada mjesnih odbora.
III ORGANIZACIJA I UNUTARNJI USTROJ
Članak 3.
Unutarnji ustroj, način rada i upravljanja Jedinstvenim upravnim odjelom utvrđuje
se Pravilnikom u unutrašnjem ustroju kojega donosi Gradsko Poglavarstvo.
Članak 4.
Radom Jedinstvenog upravnog odjela rukovodi Pročelnik.
Pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela izabire i imenuje Gradsko poglavarstvo
na temelju provedenog javnog natječaja.
Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela mora ispunjavati slijedeće uvjete:
- VII/1 stupanj stručne spreme, diplomirani pravnik,
- položen stručni ispit, po mogućnosti položen pravosudni ispit,
- poznavanje rada na računalu,
- 3 godine radnog iskustva nakon položenog stručnog (pravosudnog) ispita.
Pročelnik odjela, uz suglasnost Poglavarstva grada Pregrade donosi Pravilnik
o unutrašnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela.
Članak 5.
Jedinstveni upravni odjel u svom djelokrugu izrađuje nacrte propisa i drugih
općih akata, analize, izvješća i druge radne materijale za Gradsko vijeće, Gradsko
poglavarstvo i Gradonačelnika, te radna tijela Gradskog vijeća.
Jedinstveni upravni odjel u svom djelokrugu nadzire izvršenje općih i pojedinačnih
akata Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva, te predlaže mjere i radnje za
provedbu istih, za poboljšanje stanja u pojedinim oblastima samoupravnog djelokruga,
te obavlja druge poslove koji su istome slijedom zakonskih propisa stavljeni
u djelokrug rada.
IV – ODGOVORNOST JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA
Članak 6.
Jedinstveni upravni odjel samostalan je u obavljanju poslova iz svojeg djelokruga
i za svoj rad je odgovoran Gradskom poglavarstvu i Gradskom vijeću, za zakonito
i pravovremeno obavljanje tih poslova.
Gradsko poglavarstvo usmjerava i nadzire rad Jedinstvenog upravnog odjela u
njegovom samoupravnom djelokrugu.
IZVOD IZ PRAVILNIKA O UNUTARNJOJ ORGANIZACIJI, USTROJU, REDU I RADNIM ODNOSIMA
JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA GRADA PREGRADE
IV RADNA MJESTA, OPIS POSLOVA I STRUČNA SPREMA
Članak 6.
U Jedinstvenom upravnom odjelu Grada Pregrade ustrojavaju se slijedeća radna
mjesta s opisom poslova, potrebnim uvjetima za zasnivanje radnog odnosa i brojem
izvršitelja:
1. Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela
Opis poslova:
• rukovodi Jedinstvenim upravnim odjelom, organizira i nadzire rad djelatnika,
• priprema nacrte općih akata, ugovora, programa i izvješća u samoupravnom
djelokrugu,
• priprema nacrt proračuna sa zaduženim djelatnicima,
• donosi rješenja u upravnim postupcima iz djelokruga upravnog odjela,
• odgovoran je za materijalno-financijsko poslovanje upravnog odjela,
• prima naloge od predsjednika i članova gradskog Poglavarstva,
• brine se o ažuriranju web stranice Grada te daje odgovore građanima
na postavljena pitanja iz svog djelokruga rada,
• priprema plan i program rada odjela te podnosi godišnje izvješće o radu
odjela,
• odgovoran je za disciplinu na radu i nadzire odnose i postupke djelatnika
prema građanima te predstavničkom i izvršnom tijelu Grada,
• zastupa grad prema punomoći na sudovima i pred drugim tijelima i institucijama
sustava sukladno odredbama posebnih zakona,
• odgovoran je za stručna tumačenja zakona i općih akata te njihovu primjenu
za radne odnose, sve djelatnosti Jedinstvenog upravnog odjela te na sjednicama
gradskog Poglavarstva i Gradskog Vijeća,
• nazoči sjednicama Poglavarstva, Vijeća i sjednicama stalnih ili ad hoc
povjerenstava,
• za svoj rad i rad Jedinstvenog upravnog odjela odgovoran je Poglavarstvu
grada.
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
• VII/1 stupanj stručne spreme, diplomirani pravnik,
• položen stručni ispit, po mogućnosti položen pravosudni ispit,
• poznavanje rada na računalu,
• 3 godine radnog iskustva nakon položenog stručnog (pravosudnog) ispita,
• pokusni rad 3mjeseca.
• Broj izvršitelja: 1.
2. Viši upravni referent za poslove samouprave, opće poslove
i kadrove
Opis poslova:
• pripremanje materijala za sjednice gradskog Poglavarstva i gradskog
Vijeća: prikupljanje materijala od pojedinih referenata te koordinacija s pročelnikom
oko pripremanja dnevnog reda i uvrštavanja određenih predmeta na isti,
• vodi zapisnik na sjednicama Poglavarstva, Vijeća i svih povjerenstava,
te u svim slučajevima po nalogu pročelnika; u roku najviše tri dana od održane
sjednice uređuje zapisnik na računalu, dostavlja jedan primjerak pročelniku,
a jedan primjerak arhivira skupa sa izrađenim zaključcima i odlukama koje su
donesene na sjednicama,
• izrada zaključaka i odluka donesenih na sjednicama Poglavarstva, Vijeća
ili nekog Povjerenstva iz pripremljenog Zapisnika sa tih sjednica uz konzultacije
sa pročelnikom oko istog,
• izrada nacrta Izvješća o radu Poglavarstva u određenom razdoblju, a
obvezno za prethodnu godinu, najkasnije do kraja siječnja tekuće godine,
• izrada nacrta Izvješća o radu Gradskog Vijeća za prethodnu godinu, najkasnije
do kraja siječnja tekuće godine ili za određeno razdoblje, prema zadatku,
• obavlja stručne poslove oko ustrojstva i izbora članova Mjesnih odbora,
izrađuje pravila o njihovom radu, te je zadužen za korespodenciju s istima,
• brine se za administrativne kadrovske poslove: priprema nacrt natječaja
ili oglasa, sačinjava odluku o izboru odnosno zapošljavanju, priprema nacrt
Rješenja o radu, brine se za prijavljivanje djelatnika na mirovinsko i zdravstveno
osiguranje te izrađuje prema nalogu pročelnika rješenja za korištenje godišnjih
odmora, sačinjava potrebna izvješća i evidencije, obavlje i druge poslove u
svezi radnog odnosa prema nalogu pročelnika,
• zadužena je za čuvanje i upotrebu pečata gradonačelnika, Poglavarstva
i Vijeća sukladno zakonu,
• arhivira zapisnike sa sjednica Poglavarstva, Vijeća i Povjerenstava
i zadužen je za njihovo čuvanje,
• obavlja i druge poslove prema nalogu pročelnika, kome i odgovara za
svoj rad.
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
• VŠS, upravnog smjera,
• položen stručni ispit,
• poznavanje rada na računalu,
• 1 godina radnog iskustva nakon položenog stručnog ispita,
• pokusni rad 2 mjeseca.
• Broj izvršitelja: 1.
3. Upravni referent za komunalne poslove
Opis poslova:
• obavljanje radnji u upravnom postupku do donošenja rješenja iz oblasti
komunalne djelatnosti, prema zaduženju: komunalna naknada, priključenje na komunalnu
infrastrukturu za opskrbu vodom i plinom,
• donošenje rješenja u jednostavnijim predmetima u granicama dobivene
ovlasti,
• pripremanje materijala u svezi prostornog uređenja,
• izrađivanje izvješća, planova i programa mjera u djelatnosti prema zaduženju
predmeta,
• izrađivanje odluka, rješenja i zaključaka u postupcima u kojima je Poglavarstvo
ili Vijeće donijelo konačnu odluku u svezi zaduženih predmeta iz komunalne djelatnosti,
• izrada posebnih uvjeta i suglasnosti kod ishođenja lokacijske i građevinske
dozvole građanima kod izgradnje objekata uz trgove, ulice i ceste, u vlasništvu
grada,
• ishođenje lokacijske i građivinske dozvole za potrebe investicijskih
radova vodoprivrede, vodoopskrbe, cestovnog prometa, plinofikacije i ostalih
komunalnih djelatnosti na području Grada,
• izrada nacrta odluka o obveznom odvozu smeća, o obavljanju dimnjačarske
službe,
• priprema materijala za raspisivanje natječaja u svezi koncesija, zakupa,
ponuda nabave kamenog materijala,
• vrši korespodenciju s poreznom upravom te županijskim službama u svezi
razmjene podataka oko obračuna i razreza određenih poreza: vikendice, korištenje
javnih površina itd
• obavlja, po potrebi i poslove upravnog referenta za poslove samouprave,
osobito kada je isti odsutan s posla po bilo kojem osnovu,
• obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika kome je odgovorna za svoj
rad.
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
• SSS građevinskog smjera,
• položen stručni ispit,
• poznavanje rada na računalu,
• 1 godina radnog iskustva nakon položenog stručnog ispita,
• pokusni rad 2 mjeseca.
• Broj izvršitelja: 1.
4. Upravni referent za poslove samouprave
Opis poslova:
• obavljanje radnji u upravnom postupku do donošenja rješenja iz oblasti
društvenih i gospodarskih djelatnosti, u predmetima koji su mu dodijeljeni,
osobito u djelatnosti brige o djeci predškolske dobi, kulture, športa, vatrogastva,
turizma, socijalne skrbi, ugostiteljstva i civilne zaštite,
• donošenje rješenja u jednostavnijim stvarima u granicama dobivene ovlasti,
• izdavanje potvrda i uvjerenja u svezi sa predmetima zaduženih djelatnosti,
• pripremanje nacrta programa i planova iz samoupravnog djelokruga koji
su mu dodijeljeni, osobito za utvrđene djelatnosti,
• pripremanje izvješća za određena razdoblja prema potrebi i zahtjevu
nadređenih,
• pripremanje materijala zaduženih predmeta za uvrštavanje u dnevni red
sjednice Poglavarstva, gradskog Vijeća ili određenog povjerenstva,
• izrada nacrta konačnih odluka i zaključaka u svezi zaduženih predmeta
koji su riješeni na predstavničkom i izvršnom tijelu Grada, odnosno nekog povjerenstva,
• priprema i prikuplja materijal te provodi postupak prema zaduženju u
svezi dodjele gradskih stipendija i kredita,
• obavlja, po potrebi poslove upravnog referenta za komunalne poslove,
osobito kada je isti odsutan s posla iz bilo kojeg razloga,
• obavlja i druge poslove prema odluci pročelnika kome odgovara za svoj
rad.
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
• SSS, upravna škola ili gimnazija,
• položen stručni ispit,
• poznavanje rada na računalu,
• 1 godina radnog iskustva nakon položenog stručnog ispita,
• pokusni rad 2 mjeseca.
• Broj izvršitelja: 2.
5. Stručni financijski referent za proračun
Opis poslova:
• obavlja stručne poslove u svezi s materijalno-financijskim poslovanjem
i provedbom proračuna,
• sudjeluje s pročelnikom odjela pri izradi nacrta proračuna Grada,
• priprema nacrte odluka, zaključaka i ostalih akata u svezi izvršenja
proračuna,
• vodi brigu o svakodnevnom stanju proračunskih sredstava na žiro-računu
i o tome obavještava pročelnika, odnosno gradonačelnika,
• vodi trajnu evidenciju o provedbi proračuna, kako punjenju, tako i trošenju
proračunskih sredstava,
• prati zakonske propise u svezi naplate, knjiženja i općenito vezanih
uz proračun, te usmjerava i upoznaje sa tim promjenama ostale zaposlene na poslovima
računovodstva,
• sudjeluje pri izradi nacrta odluka i zaključaka, te vodi i postupak
pri donošenju rješenja u svezi s gradskim porezima,
• sudjeluje i organizira izradu nacrta obračuna, prema zakonskim rokovima
i brine se za ispravno popunjavanje obrazaca i dostavljanje nadležnim tijelima
i institucijama,
• sudjeluje pri izradi statističkih formulara i brine se za njihovo dostavljanje
nadležnim tijelima i institucijama,
• brine se za ispravnost i točnost, a po potrebi i vrši obračune prema
ugovorima, naknade članovima predstavničkog i izvršnog tijela grada,
• promptno obavješćuje pročelnika oko potrebe naplate ili plaćanja određenih
računa prema zakonskim ili ugovorenim rokovima,
• brine se za vođenje računovodstvenih i financijskih poslova zajednica,
ustanova ili organizacija prema kojima grad ima takve obveze temeljem zakona
ili ugovora,
• prema potrebi obavlja i druge poslove koji su propisani za referenta
računovodstva a isti je odsutan s posla,
• obavlja i druge poslove prema nalogu pročelnika, odnosno gradonačelnika,
• za svoj rad odgovoran je pročelniku odjela ili direktno gradonačelniku
za dobivene naloge u svezi provedbe proračunskih sredstava.
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
• SSS ekonomskog smjera,
• položen stručni ispit,
• poznavanje rada na računalu,
• 2 godine radnog iskustva nakon položenog stručnog ispita,
• pokusni rad 2 mjeseca.
• Broj izvršitelja: 1.
6. Referent za računovodstvene poslove
Opis poslova:
• obavlja stručne poslove u svezi materijalno-financijskim poslovanjem
i provedbom proračuna Grada u dijelu povjerenih poslova koji se odnose na knjigovodstvo,
likvidaturu, blagajnu, te obračuna plaća,
• ispisuje virmane i podnosi ih za plaćanje prema nalogu,
• vrši korespodenciju i usklađenja s poreznom upravom, financijskim institucijama
i ostalim subjektima s kojima Grad obavlja novčane transakcije ili druge ugovorne
odnose koje se temelje na obavljanju usluga obračuna, knjiženja, kontiranja,
evidentiranja i slično,
• arhivira svu financijsku dokumentaciju i brine se za njeno čuvanje sukladno
propisima,
• vodi potrebite evidencije u svezi plaća zaposlenih, potraživanja od
komunalne naknade, od zajedničke pričuve, od prodaje stanova, sukladno povjerenim
poslovima i zadacima,
• vodi knjigu izlaznih računa, ulaznih računa i obračuna obveza, ako su
mu povjerene u zadatak,
• prema potrebi obavlja i druge poslove koji su propisani za računovodstvo
i financije, koji nisu kontinuirano u njegovoj obvezi, nego drugog referenta
koji je u tom trenutku odsutan s posla,
• obvezan je prihvatiti sve poslove prema rasporedu financijskog referenta
za proračun koji je zadužen za praćenje i usmjeravanje rada svih referenata
koji su zaduženi za poslove oko provođenja proračuna,
• obavlja i druge poslove koje mu pročelnik dade u nadležnost,
• za svoj rad odgovara pročelniku jedinstvenog upravnog odjela.
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
• SSS ekonomskog smjera, gimnazija ili srodna škola,
• položen stručni ispit,
• poznavanje rada na računalu,
• 1 godina radnog iskustva nakon položenog stručnog ispita,
• pokusni rad 2 mjeseca.
• Broj izvršitelja: 2.
7. Komunalni redar
Opis poslova:
• provodi nadzor nad komunalnim redom na čitavom području Grada,
• obavlja radnje u upravnom postupku sukladno Zakonu o komunalnom gospodarstvu;
donosi rješenja kojim se naređuje fizičkim i pravnim osobama radnje u svrhu
održavanja komunalnog reda,
• prema nalogu pročelnika, odnosno gradonačelnika, vrši nadzor na obavljanjem
poslova na rekonstrukciji, održavanju i drugim radovima na nerazvrstanim cestama,
• po nalogu sudjeluje u kontroli i ocjeni potreba izdavanja kamenog materijala
za pojedinu dionicu nerazvrstane ceste,
obavlja korespodenciju s mjesnim odborima u svezi komunalnog reda,
• brine se za rješavanje imovinskih problema pri određenim investicionim
radnjama; sudjeluje ispred grada u povjerenstvima koja utvrđuju nastalu štetu
na imovini građana ili javnim zgradama i drugim nekretninama,
• o svim provedenim postupcima i radnjama daje iscrpna izvješća pročelniku
odjela, a po potrebi i gradonačelniku, odnosno drugim članovima gradskog poglavarstva,
• izlazi na teren radi procjene po pitanju izrade rješenja ili naplate
komunalne naknade, kako na stambenim, tako i na poslovnim prostorima,
kontinuirano nadgleda čišćenje javnih površina, odvoz smeća, odlaganje na javnim
površinama, utvrđuje nezakonitu gradnju objekata; vodi postupak, sankcionira
temeljem Zakona i po potrebi prijavljuje nadležnim državnim službama ili tijelima
grada,
• po potrebi mijenja odsutne referente, te obavlja druge poslove prema
nalogu pročelnika, odnosno gradonačelnika,
za svoj rad odgovara pročelniku Jedinstvenog upravnog odjela.
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
• SSS upravnog smjera ili srodna škola,
• položen stručni ispit,
• vozačka dozvola B kategorije,
• poznavanje rada na računalu,
• 1 godina radnog iskustva nakon položenog stručnog ispita,
• pokusni rad 2 mjeseca.
• Broj izvršitelja: 1.
8. Administrativni tajnik
Opis poslova:
• obavlja tajničke i daktilografske poslove za gradonačelnika; najavljuje
stranke, vodi rokovnik poziva, dogovorenih sastanaka i dogovara termine istih
prema nalozima gradonačelnika,
• preuzima poštu i dostavlja je gradonačelniku, odnosno pročelniku; signiranu
poštu urudžbira te dostavlja kroz internu knjigu,
• otprema poštu i potrebne evidencije; vrši potrebnu korespodenciju za
gradonačelnika ili pročelnika, prema nalogu,
• brine se za nabavku reprezentacije, kancelarijskog i drugog materijala;
ispunjava narudžbenicu i dostavlja gradonačelniku, odnosno pročelniku, na potpis
i odobrenje,
• javlja se na telefonskoj centrali, proslijeđuje pozive na kućne telefone,
te vrši pozivanje prema vani - prespaja, po potrebi evidentira i dogovara pozive
stranaka,
• brine se za čuvanje arhivirane dokumentacije pohranjene u prijemnoj
kancelariji ili uredu gradonačelnika, a odgovoran je i za arhiviranu građu izvan
uredskog prostora Jedinstvenog upravnog odjela,
• prepisuje po potrebi materijale, kopira, umnožava te dostavlja putem
pošte ili dostavom na ruke, djelatnicima odjela, te članovima predstavničkog
i izvršnog tijela grada, te stalnih ili ad hoc povjerenstava,
• po potrebi obavlja poslove odsutnih referenata, sukladno svojem znanju
i sposobnostima, a prema nalogu pročelnika odjela,
• obavlja i druge poslove prema nalogu pročelnika Jedinstvenog upravnog
odjela i gradonačelnika kojima odgovara za svoj rad.
Uvjeti za zasnivanje radnog odnosa:
• SSS upravnog smjera ili srodna škola,
• položen stručni ispit,
• poznavanje rada na računalu,
• 1 godina radnog iskustva nakon položenog stručnog ispita,
• pokusni rad 1 mjesec.
• Broj izvršitelja: 1.
|